Troska o higienę to troska o firmę

Hand hygiene.tif

Tork i higiena

Ludzie chcą mieć pewność, że nocują, jedzą i pracują w czystym i bezpiecznym otoczeniu. A firmy chcą mieć pewność, że dokładają wszelkich starań, aby minimalizować nieobecności w pracy swoich pracowników. Troska o higienę to wspólny wysiłek, który wymaga, aby zarówno pracownicy, jak i klienci starannie dbali o mycie rąk. 

Chcemy ułatwić to zadanie. Możemy zaoferować optymalne połączenie produktów, które sprawi, że dbanie o higienę rąk w miejscu pracy stanie się łatwiejsze. W ten sposób goście będą spokojniejsi, pracownicy docenią czystość łazienek, a firma uniknie przenoszenia bakterii w miejscach, gdzie jest to najbardziej niepożądane.

Lepsza higiena każdego dnia

Czysta i sprawna łazienka to doskonała wizytówka firmy, która upewnia wszystkich, że znaleźli się w higienicznym i bezpiecznym miejscu. 

Mydła, ręczniki i dozowniki Tork ułatwiają skuteczne mycie dłoni i pomagają dbać o skórę, jednocześnie ograniczając ilość odpadów i czas potrzebny na konserwację urządzeń. Testy i grupy fokusowe w przedszkolach zainspirowały nas do stworzenia Szkoły mycia rąk Elli - obejmuje między innymi aplikację dla dzieci, która zachęca do regularnego mycia rąk. Materiały zostały zatwierdzone przez Wydział ds. Kontroli Chorób Zakaźnych (Västra Götaland, Szwecja).

Spytaj nas, jak zadbać o lepszą higienę w łazienkach i spokojnie skup się na bieżących zadaniach swojej firmy.

Troska o najwyższy poziom higieny

Jeśli pracujesz w służbie zdrowia, branży spożywczej lub hotelowej, Twoi pracownicy muszą spełniać wysokie standardy higieny. 
 
Pracownicy wiedzą, że mycie rąk jest ważne, ale w trakcie intensywnego dnia pracy łatwo o tym zapomnieć. Dzięki przeprowadzonym obserwacjom doskonale poznaliśmy potrzeby miejsc pracy, gdzie higiena odgrywa kluczową rolę. Pomożemy Ci rozmieścić dozowniki w najbardziej widocznych miejscach, aby codziennie przypominały o trosce o higienę. 

1 in 2 people

wish their employer would pay more attention to their restrooms (Hygiene Matters, SCA Consumer Study 2014)