Linstyle lifestyle portr. 15647.jpg

Nasi klienci

Na całym świecie mamy masę zadowolony klientów. Tutaj znajdziesz kilku z nich.

Łatwiejsza praca dzięki sprzątaniu dopasowanemu do klienta


Dzięki cyfrowemu systemowi Tork EasyCube™ Park Małp Naczelnych Apenheul w Holandii podniósł poziom czystości i znacząco ograniczył skargi w zaledwie jeden sezon. Ale rozwiązanie Tork pomogło także zmienić sposób myślenia personelu Apenheul.

Przeczytaj więcej tutaj

Tork EasyCube całkowicie zmienił naszą pracę


Tork EasyCube™ nie tylko sprawił, że czyszczenie stało się przyjemniejsze, ale też zwiększył zadowolenie gości z łazienek w zoo i parku rozrywki Furuvik. „Poświęcam mniej czasu na nadzorowanie sprzątania, a jednocześnie mam większą kontrolę”, mówi Park Support Manager, Kajsa-Lotta Halvarsson.

Przeczytaj więcej tutaj

Świat za szklaną ścianą


Niewiele miejsc pracy podlega tak rygorystycznym zasadom higieny, jak kuchnie eleganckich restauracji. SCA z dumą zaopatruje w higieniczne produkty z serii Tork Elevation jedną z najbardziej znanych kuchni świata: restaurację Geranium w Kopenhadze (Dania).

Przeczytaj więcej tutaj

Jak rollercoastery i nowoczesne łazienki zapewniają zadowolenie gości


Oprócz karuzel i rollercoasterów park Gröna Lund oferuje 80 toalet, które są odwiedzane równie często, co atrakcje parku. „Łazienki to miejsce, gdzie możemy wywrzeć dobre pierwsze i ostatnie wrażenie, więc są dla nas bardzo ważne” – mówi kierownik parku ds. wsparcia Dragica Novacic. Zdjęcie: Gröna Lund

Przeczytaj więcej tutaj

Eliminacja skarg dzięki inteligentnym łazienkom


Gdy z Twoich usług każdego roku korzysta milion osób, każdy detal ma znaczenie. Kompleks sportowy IKSU w Umeå liczy 22 000 metrów kwadratowych i oferuje siłownie, baseny, ścianki wspinaczkowe, a nawet kryte boiska do siatkówki plażowej. Oznacza to też wiele łazienek. Ten największy w Skandynawii ośrodek sportowy wybrał inteligentne łazienki, aby wyeliminować skargi i zapewnić całkowicie nowe podejście w kwestii czystości.

Przeczytaj więcej tutaj

Gotowi na kolejny przełom naukowy


Co jest potrzebne, aby osiągnąć postępy w branży IT? Innopolis (w Tatarstanie, w Rosji) to unikalne nowe miasto oraz jeden z głównych ośrodków naukowo-technologicznych w kraju. W dążeniu do nowatorskich badań i ulepszeń liczy się tam każdy szczegół. W swoich łazienkach OJSC Innopolis stosuje produkty Tork, ceniąc je za kreatywność i nastawienie na klienta.

Przeczytaj więcej tutaj

Jak kierowcy NASCAR przygotowują się do prędkości 320 km/godz.


Były kierowca NASCAR i dwukrotny mistrz ARCA Racing Series – Bill Venturini – doskonale rozumie pracę na najwyższych obrotach. Podobnie jak Kevin Radvany, kierownik zespołu Hillman Racing. Obaj potwierdzają, że jednorazowe czyściwa do różnych zadań zoptymalizowały ich pracę zarówno w warsztacie, jak i w pit-stopie.

Przeczytaj więcej tutaj

Perfekcyjna czystość w „Welle 7” dzięki cyfrowemu zarządzaniu sprzątaniem


Centrum handlowo-usługowe „Welle 7” to wyjątkowa w skali Europy mieszanka rozrywki, sklepów, usług biznesowych i edukacyjnych. Utrzymanie czystości w tak dużym obiekcie stanowi nie lada wyzwanie. 8 poziomów, 14 000 m² oraz 3000 osób odwiedzających łazienki każdego dnia — te statystyki mówią same za siebie. Aby zapewnić najwyższy poziom czystości, operator centrum, firma Migros Aare, postawiła na system zarządzania czystością Tork EasyCube™.

Przeczytaj więcej tutaj

Tork Xpressnap® sprawdza się na medal w ruchliwym Star Buffet


Bufety to gwarne miejsca. A Star Buffets nie jest wyjątkiem. W całej sieci każdego dnia wydaje się tysiąc posiłków i serwuje 150 dań. Tak duża sprzedaż wymaga systemu zarządzania jakością, wspomaganego przez skuteczne produkty i partnerów.

Przeczytaj więcej tutaj