Sprzątanie oparte na danych zapewnia udane zakupy
Dubai Mall jest jednym z największych i najbardziej imponujących centrów handlowych świata. Ogromna presja spoczywa na barkach zarządcy obiektu, który dba o nieskazitelny wizerunek centrum. Dubajski obiekt wdraża obecnie sprzątanie oparte na danych Tork EasyCube™. Rozmawialiśmy z Andreą Deutschbein, dyrektorem zarządzającym obiektem w Dubai Mall, o wpływie sprzątania opartego na danych na firmę:
Dlaczego sprzątanie jest tak ważne?
Jesteśmy czymś więcej niż tylko centrum handlowym. Jesteśmy globalną atrakcją, która przyciąga miliony odwiedzających. Każdy gość naszego centrum choć raz korzysta z toalety. Nieprzyjemny zapach lub nieporządek od razu zostałyby zauważone, a pozornie niewielkie niedociągnięcie może mieć ogromny wpływ na naszą reputację.
Z jakimi wyzwaniami mierzyła się Pani dotychczas?
Nie zawsze udawało nam się zsynchronizować pracę personelu sprzątającego z napływem gości. Choć podłogi i inne powierzchnie lśniły czystością, często dostawaliśmy skargi na puste dozowniki lub papier na podłodze łazienki.
Jakie zmiany przyniosło rozwiązanie Tork EasyCube?
Jesteśmy dopiero w fazie pilotażowej, ale już dostrzegamy wiele korzyści. Ogromnym plusem jest możliwość szybkiej interwencji, gdy pojawia się problem – zanim zdąży przerodzić się w skargę. Od momentu zainstalowania Tork EasyCube nie odnotowaliśmy ani jednej skargi na puste dozowniki! Dzięki danym z Tork EasyCube od razy widzimy, które łazienki wymagają interwencji, a które jeszcze nie. Przekłada się to na wydajność i liczebność personelu oraz możliwość lepszego wykorzystania czasu przez pracowników.
Jak pracownicy zareagowali na sprzątanie oparte na danych?
Kto raz pracował z tym systemem, nie wyobraża sobie powrotu do starych metod. Nasz personel już wcześniej był przeszkolony i dobrze wyposażony, ale teraz – dzięki aktualnym danym – może pracować sprawniej i pewniej, co przekłada się na poważniejsze traktowanie obowiązków.