Praktyczny informator o sprzątaniu opartym na danych

Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się, jak wykorzystać w praktyce najnowszy trend w zarządzaniu obiektem. Poznaj praktyczne podpowiedzi, przykłady zastosowań oraz dane porównawcze z innych branż.
Pobierz plik PDF

Czym jest sprzątanie oparte na danych?

Gdy personel sprzątający i kierownicy mają dostęp do aktualnych potrzeb, metodyka sprzątania ulega całkowitej zmianie. Praca w dużych obiektach – takich jak stadiony czy lotniska – przestaje być frustrującą zgadywanką, a staje się precyzyjnie określonym zadaniem. Witamy w epoce sprzątania opartego na danych.

Jak Twoja firma może skorzystać ze sprzątania opartego na danych?

Dostęp do aktualnych danych z łazienek umożliwia zasadniczą poprawę pracy personelu sprzątającego pod trzema względami:
1

Zapewnienie zespołom maksymalnej wydajności

Gdy wiadomo, co należy zrobić, nie traci się czasu. Więcej czasu oznacza, że personel może poświęcić więcej uwagi na sprzątanie. Kierownicy zaś mogą mieć pewność, że żadne zadanie nie zostanie zaniedbane. Ponadto analiza danych pozwala im podejmować trafniejsze decyzje związane z planowaniem, zakupami oraz logistyką.
2

Zwiększenie motywacji zespołu

Pracownicy to najcenniejszy zasób firmy. Praca daje większą satysfakcję, gdy każda czynność ma sens, natomiast lepsza kontrola przekłada się na mniejszy stres i lepszą atmosferę w pracy.
3

Wyznacz nowy standard zadowolenia klientów

Sprzątanie oparte na danych pozwala osiągnąć wyższą jakość i zapomnieć o pustych dozownikach i brudnych łazienkach. Jednocześnie pomaga wyeliminować skargi i znacząco zwiększyć zadowolenie klientów.

Chcesz zrewolucjonizować swoją firmę dzięki sprzątaniu opartemu na danych?

Zamów bezpłatną konsultację dopasowaną do potrzeb Twojej firmy

Zarejestruj się już dziś

Skontaktuj się z nami

Wprowadź imię
Wprowadź nazwisko
Wprowadź poprawny adres e-mail
Nie wprowadzono nazwy firmy
Nie wprowadzono numeru telefonu
Wprowadź wiadomość
500  
Please populate recaptcha
Ten formularz prosi o podanie danych kontaktowych, abyśmy mogli odpowiedzieć na Twoje zapytanie przez e-mail. Zapoznaj się z naszym regulaminem korzystania i polityką prywatności, aby uzyskać szczegółowe informacje o tym jak administrujemy i chronimy Twoje dane osobowe.
Potwierdź, że przeczytałeś/aś informacje dotyczące danych osobowych i regulamin korzystania.
Chcielibyśmy wysyłać Ci ekskluzywne informacje o produktach i usługach Tork. Podając swoje dane, wyrażasz zgodę na kontakt za pośrednictwem poczty e-mail. Zapoznaj się z naszym regulaminem korzystania i polityką prywatności, aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące administrowania i ochrony przesłanych danych osobowych.

Dziękujemy!

Zamknij

Trzymaj rękę na pulsie dzięki Tork EasyCube

Tork EasyCube™ to program zarządzania obiektem, który przekazuje personelowi sprzątającemu dane o potrzebnych interwencjach w łazienkach. Pracownicy widzą na tablecie, co konkretnie jest potrzebne w danej lokalizacji. Efektem jest rewolucyjny poziom wydajności pracy, większe zaangażowanie personelu oraz poprawa zadowolenia klientów. Tork EasyCube rewolucjonizuje już pracę naszych klientów w Europie, Ameryce Północnej oraz na obszarze Oceanii.
1

Czujniki w dozownikach i liczniki gości monitorują na bieżąco poziom zużycia wkładów oraz liczbę odwiedzających.

2

Aktualne dane dostępne w przyjaznej aplikacji pozwalają pracownikom skupić się na faktycznych potrzebach

3

Dzięki przystępnym analizom i podglądowi stanu obiektu kierownicy zyskują większą kontrolę i łatwość planowania przy mniejszym wydatku czasu i energii

1,12

mln m2 przestrzeni handlowo-rozrywkowej

3500

gości w typowy dzień powszedni w każdej łazience

68

łazienek

487 kabin 

417 umywalek

Sprzątanie oparte na danych zapewnia udane zakupy

Dubai Mall jest jednym z największych i najbardziej imponujących centrów handlowych świata. Ogromna presja spoczywa na barkach zarządcy obiektu, który dba o nieskazitelny wizerunek centrum. Dubajski obiekt wdraża obecnie sprzątanie oparte na danych Tork EasyCube™. Rozmawialiśmy z Andreą Deutschbein, dyrektorem zarządzającym obiektem w Dubai Mall, o wpływie sprzątania opartego na danych na firmę:

Dlaczego sprzątanie jest tak ważne?

Jesteśmy czymś więcej niż tylko centrum handlowym. Jesteśmy globalną atrakcją, która przyciąga miliony odwiedzających. Każdy gość naszego centrum choć raz korzysta z toalety. Nieprzyjemny zapach lub nieporządek od razu zostałyby zauważone, a pozornie niewielkie niedociągnięcie może mieć ogromny wpływ na naszą reputację.

Z jakimi wyzwaniami mierzyła się Pani dotychczas?

Nie zawsze udawało nam się zsynchronizować pracę personelu sprzątającego z napływem gości. Choć podłogi i inne powierzchnie lśniły czystością, często dostawaliśmy skargi na puste dozowniki lub papier na podłodze łazienki.

Jakie zmiany przyniosło rozwiązanie Tork EasyCube?

Jesteśmy dopiero w fazie pilotażowej, ale już dostrzegamy wiele korzyści. Ogromnym plusem jest możliwość szybkiej interwencji, gdy pojawia się problem – zanim zdąży przerodzić się w skargę. Od momentu zainstalowania Tork EasyCube nie odnotowaliśmy ani jednej skargi na puste dozowniki! Dzięki danym z Tork EasyCube od razy widzimy, które łazienki wymagają interwencji, a które jeszcze nie. Przekłada się to na wydajność i liczebność personelu oraz możliwość lepszego wykorzystania czasu przez pracowników.

Jak pracownicy zareagowali na sprzątanie oparte na danych?

Kto raz pracował z tym systemem, nie wyobraża sobie powrotu do starych metod. Nasz personel już wcześniej był przeszkolony i dobrze wyposażony, ale teraz – dzięki aktualnym danym – może pracować sprawniej i pewniej, co przekłada się na poważniejsze traktowanie obowiązków.

Najważniejsze wskazówki dla wdrażających nowe rozwiązanie

Opowieści klientów, którzy już korzystają z danych podczas sprzątania

Oceń wyzwania

Co jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu w Twojej firmie? Które obszary wymagają poprawy? Oceń swoją firmę, aby zidentyfikować problemy, które chcesz rozwiązać.

Zaangażuj kluczowych interesariuszy

Wdrożenie nowych metod pracy wpływa na każdy szczebel Twojej firmy. Szczególną uwagę należy zwrócić na angażowanie od wczesnego etapu personelu sprzątającego.

Wybierz odpowiedniego partnera

Znajdź wiarygodnego partnera ze sprawdzonymi rozwiązaniami, wypróbowanymi przez innych klientów.

Poproś o demonstrację

Przeznacz odpowiednią ilość czasu na poznanie rozwiązania, aby Twoi pracownicy mogli w pełni wykorzystać jego potencjał i zmaksymalizować jego wpływ na firmę.

Wyznacz konkretne cele

Co chcesz osiągnąć dzięki sprzątaniu opartemu na danych? Wyznaczenie precyzyjnych celów i priorytetów pomaga zacząć od tego, co najważniejsze.

Wspieraj wszystkich na etapie wdrażania

Zastanów się, kto będzie korzystał z nowego rozwiązania w praktyce. Przykład: możesz sądzić, że każdy z łatwością posługuje się smartfonem i tabletem, ale może to być błędne założenie. Dbaj o otwarty dialog z faktycznymi użytkownikami rozwiązania i zapewnij im wsparcie na każdym etapie wdrożenia.