Oprócz karuzel i rollercoasterów park Gröna Lund oferuje 80 toalet, które są odwiedzane równie często, co atrakcje parku. „Łazienki to miejsce, gdzie możemy wywrzeć dobre pierwsze i ostatnie wrażenie, więc są dla nas bardzo ważne” – mówi kierownik parku ds. wsparcia Dragica Novacic. Zdjęcie: Gröna Lund
Parki rozrywki nieustannie poszukują nowych atrakcji, aby przyciągać gości. Położony w centrum Sztokholmu park rozrywki Gröna Lund znalazł nowy sposób: inteligentne łazienki.
Dzięki badaniom opinii klientów odkryto, że goście coraz bardziej zwracają uwagę na łazienki. [Zdjęcie: Gröna Lund]
„Zazwyczaj goście od razu udają się do toalety. Właśnie tam możemy wywrzeć pierwsze wrażenie. Wysoka jakość jest zatem dla nas bardzo ważna”. [Zdjęcie: Gröna Lund]
Jednego dnia park może odwiedzić 5000 gości, a następnego ponad 20 000. Personel sprzątający musi być elastyczny i gotowy reagować na potrzeby, które zmieniają się z dnia na dzień w 80 łazienkach w parku. [Zdjęcie: Gröna Lund]
„Gdy brakuje mydła lub papieru, nasi goście irytują się, co rzutuje na ich cały dzień w parku”. [Zdjęcie: Gröna Lund]
W Gröna Lund wprowadzono rozwiązanie Tork EasyCube™ — cyfrową usługę, która umożliwia personelowi sprzątającemu reagowanie na potrzeby związane ze sprzątaniem i wymianę wkładów z wyprzedzeniem.
„Z jednej strony zyskaliśmy nowe narzędzia do zapewniania jakości. Z drugiej zaś rozwiązanie to zwiększyło poczucie dumy naszego personelu sprzątającego, nazywanego przez nas «artystami»”.
Tork EasyCube pozwala pracownikowi zidentyfikować, gdzie dokładnie jest potrzebny i co powinien spakować do wózka. Oznacza to mniej stresu i więcej czasu na inne zadania”. [Zdjęcie: Gröna Lund]
„Kiedyś sprzątanie łazienek rozpoczynał okrzyk «O nie!», a teraz pracownicy z chęcią pracują w zespołach sprzątających. System uświadamia im, że dbają o pozytywne wrażenia gości”. [Zdjęcie: Gröna Lund]
„Dawniej goście mieli uwagi do naszych łazienek – dziś bijemy rekordy zadowolenia”. [Zdjęcie: Gröna Lund]
Zobacz produkty Tork używane w Gröna Lund: