Rozpowszechnianie wartości MOD – zobowiązanie do prowadzenia biznesu w odpowiedzialny sposób

Firma MOD Pizza, posiadająca 150 lokali w USA i Wielkiej Brytanii, a także planująca kolejne 100 restauracji, to jedna z najszybciej rozwijających się sieci pizzerii w Stanach Zjednoczonych. Powstała w Seattle i mająca tam swoją siedzibę MOD Pizza to firma, która jest ukierunkowana na dobro pracowników, zaangażowanie w życie lokalnej społeczności oraz zarządzanie środowiskiem. Pomysł jest prosty – miej na uwadze dobro pracowników oraz klientów, a firma sama zatroszczy się o siebie. Lub jak głosi motto firmy MOD Pizza: „Rozpowszechniaj wartości MOD”. Firma Tork jako cenny partner niestrudzenie pomaga MOD w wielu obszarach – począwszy od małych rzeczy, a skończywszy na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań ukierunkowanych na potrzeby biznesowe sieci. Starszy opiekun klienta krajowego w firmie Tork Dana Grueber twierdzi: „Chcemy mieć pewność, że tworzymy innowacje w oparciu o rzeczywiste potrzeby firmy, a nie o to, co nam się wydaje, że jest jej potrzebne”. 
 
Weźmy za przykład narzędzie marketingowe Tork Xpressnap Ad-a-Glance; pomogło ono rzetelnie opowiedzieć historię MOD Pizza, przekazując misję MOD.
 
Wiceprezes ds. łańcucha dostaw w MOD Pizza Keith Karas wyjaśnia: „Zależy nam, aby produkty były kompostowalne i nadawały się do recyklingu. Firma Tork nieustannie tworzy innowacje i posiada narzędzia niezbędne do działania naszej firmy. Chcemy dzielić się naszymi wartościami, mówić o różnych promocjach, o osobach kwestujących i o tym, jak wspieramy społeczności lokalne. Dzięki dozownikom Ad-a-Glance mamy możliwość informowania o naszej działalności w naturalny sposób”. Nic dziwnego, że hasło „Rozpowszechnianie wartości MOD” stało się mantrą marki.
 
MOD Pizza aktywnie interesuje się społecznościami lokalnymi, w których działa i odgrywa wiodącą rolę w wielu inicjatywach charytatywnych oraz związanych ze zrównoważonym rozwojem. I tak na przykład co roku w listopadzie firma MOD Pizza organizuje tygodniową akcję „Rozpowszechnianie wartości MOD”, w ramach której przeznacza 1 dolara od każdej zakupionej pizzy na cele lokalnego partnera charytatywnego. Tylko w zeszłym roku firma zebrała ponad 364 275 USD dla organizacji Generosity Feeds, która zwalcza problem głodu wśród dzieci w Stanach Zjednoczonych. Inicjatywa, w której wzięło udział 279 restauracji w 26 stanach oraz 5000 kwestujących MOD (tzw. brygada MOD) oraz liczni klienci to zaledwie jeden przykład tego, w jaki sposób firma szerzy swoje wartości poza progiem restauracji. 
 
Tork z dumą pomaga wcielać w życie te inicjatywy. Funkcja Tork Xpressnap Ad-a-Glance to idealny sposób, aby nawiązać komunikację z klientami oraz promować świadomości marki, bez uszczerbku dla zobowiązania do zrównoważonego rozwoju. Przykładowo Tork Xpressnap Ad-a-Glance wyświetla informacje o kwestach, takich jak „Fundraise Your Heart Out” („Podaruj swoje serce”), która stała się inspiracją dla klientów – dzięki temu mogą się zaangażować w najnowszy projekt pizzerii MOD na rzecz społeczności lokalnej. Działania marketingowe nie są już żadnym wyczynem. Dzięki nowemu narzędziu marketingowemu firma MOD może tworzyć niestandardowe panele Ad-a-Glance w Internecie i publikować reklamę z lokali w mediach społecznościowych. W tym przypadku klienci mogą odwiedzić stronę MOD na Facebooku i dowiedzieć się więcej o wydarzeniu „Fundraise Your Heart Out”. 
 
Dozowniki Tork Xpressnap są łatwe do uzupełniania i oferują higieniczne dozowanie po jednym odcinku, co wpływa też na ogólną poprawę atmosfery w restauracji. Kierownik regionu MOD Pizza w południowym Seattle Chris Bober zauważa: „Kiedy do naszego lokalu wchodzi klient, nie myśli on o serwetkach, aż do momentu, gdy ich zabraknie. To ułatwia nam działanie, bo nie analizujemy ich od strony operacyjnej – po prostu chcemy, aby uzupełnianie było realizowane automatycznie”.
  
A jeśli chodzi o „Rozpowszechnianie wartości MOD” w 150 lokalach i liczenie? 
 
 „Potrzebujemy partnera, który sprawdzi się zarówno w USA, jak i na rynkach zagranicznych” – twierdzi Keith. „Tork posiada zasięg, który nam to umożliwia”.  

„Potrzebujemy partnera, który sprawdzi się zarówno w USA, jak i na rynkach zagranicznych” – dodaje Keith. „Tork posiada zasięg, który nam to umożliwia”.

Keith Karas

Wiceprezes ds. łańcucha dostaw, MOD Pizza