Tork EasyCube® zapewnia wyższą jakość sprzątania oraz wpływa na poprawę zadowolenia klientów.

Firma oferująca usługi sprzątające, La Providence, wdrożyła oprogramowanie do zarządzania obiektami Tork EasyCube® w paryskim biurze Ubera.

Firma oferująca usługi sprzątające, La Providence, wdrożyła oprogramowanie do zarządzania obiektami Tork EasyCube® w paryskim biurze Ubera. Wyniki przeszły najśmielsze oczekiwania. Nie tylko jakość sprzątania wzrosła, ale także sam proces jest wydajniejszy, co wpłynęło na sytuację personelu sprzątającego.

Tork EasyCube® zrewolucjonizował branżę sprzątającą. Oprogramowanie umożliwia całkowicie nową organizację sprzątania, wpływa na znaczne podwyższenie jakości usług i równocześnie tworzy wartość dodaną dla personelu sprzątającego. La Providence wybrała to innowacyjne oprogramowanie dla swoich klientów. „Oprogramowanie to wpisuje się w naszą cyfrową strategię, która ma na celu zoptymalizowanie jakości usług oraz poprawę warunków pracy personelu i wzrost jego motywacji. Otrzymywane dane w czasie rzeczywistym pozwalają nam na nakreślenie wyraźnego i wiarygodnego obrazu bieżącej sytuacji w budynku i wymaganych prac. Dzięki oprogramowaniu zwiększamy wydajność, jakość i wyniki operacyjne” — wyjaśnia Hicham Bouayad, dyrektor biznesowy ds. projektów cyfrowych w La Providence. 

Dla Diane Sinald, kierownik personelu sprzątającego w La Providence, Tork EasyCube® przekłada się na lepszą organizację pracy. „Oprogramowanie eliminuje zbędne rundy sprzątania oraz kontrole dozowników, dzięki czemu praca zespołu przebiega o wiele sprawniej”. Tego samego zdania jest pracownica La Providence, Rousna Dumond. „Oprogramowanie jest bardzo czytelne i łatwe w użyciu. Dzięki intuicyjnemu wykorzystaniu kolorów w celu przekazania informacji, oprogramowanie w dokładny sposób informuje mnie na bieżąco, gdzie wymagane jest sprzątanie, a gdzie uzupełnianie wkładów. Jest to praktyczne i wygodne”.

Biuro firmy Uber dla Europy i Bliskiego Wschodu w Paryżu Pozytywne oddziaływanie na zaangażowanie personelu oraz zadowolenie użytkowników

Do chwili obecnej firma La Providence stosuje oprogramowanie Tork EasyCube® w sześciu obiektach i posiada łącznie 1183 skomunikowane urządzenia, które przesyłają w czasie rzeczywistym informacje dotyczące czyszczenia i uzupełniania wkładów. Jednym z najnowszych klientów, który mógł poznać zalety Tork EasyCube®, jest duże biuro firmy Uber dla Europy i Bliskiego Wschodu w Paryżu. Dla Pascale Porée, regionalnej kierownik RUN na Europę Zachodnią i Południową w Uberze, jest niezwykle istotne, aby „zawsze zapewniać dobre samopoczucie pracowników oraz gości poprzez wysokiej jakości środowisko pracy. Zależy nam także na naszym personelu sprzątającym i chcemy, by jego praca miała większe znaczenie. Tork EasyCube® zapewnia spełnienie obu tych warunków. Wcześniej stosowałem to oprogramowanie w mojej ostatniej firmie i było dla mnie oczywiste, że wdrożę je także w biurze Ubera. Dzięki oprogramowaniu możemy być bardziej proaktywni. Jest to sytuacja, w której wszyscy wygrywają: pracownicy są bardzo zadowoleni z wysokiej jakości usług, a nasz personel sprzątający może pracować wydajniej i bardziej komfortowo”. 

 

„Niezwykle istotnym jest, aby zawsze zapewniać dobre samopoczucie pracowników oraz gości poprzez wysokiej jakości środowisko pracy”.

Pascale Porée, kierownik regionalna RUN na Europę Zachodnią i Południową w Uberze

„Otrzymywane dane w czasie rzeczywistym pozwalają nam na nakreślenie wyraźnego i wiarygodnego obrazu bieżącej sytuacji w budynku i wymaganych prac”.

Hicham Bouayad, dyrektor biznesowy ds. projektów cyfrowych w La Providence

Oprogramowanie w dokładny sposób informuje mnie na bieżąco, gdzie wymagane jest sprzątanie, a gdzie uzupełnianie wkładów. Jest to praktyczne i wygodne.

Rousna Dumond

Pracownica firmy sprzątającej La Providence