Sodexo at Unilever in Hamburg

Tork EasyCube® dba o wyjątkową czystość

Zmniejszenie liczby obchodów z 90 do 68 dziennie, 100% dostępności papieru toaletowego, mydła i ręczników do rąk oraz większe zadowolenie klientów – oto efekty wdrożenia oprogramowania Tork EasyCube w proces zarządzania obiektem w Unilever w Hamburgu®.

Unilever_MarcMrotzek_700x467.jpg
Budynek Unilever liczy 9 pięter i 38 000 metrów kwadratowych, a mieszczą się w nim zarówno biura, jak i ogólnodostępny hall. Z łazienek regularnie korzysta około 5000 osób. Zespół ds. obsługi obiektu z Sodexo wykorzystuje system zarządzania sprzątaniem oparty na potrzebach i bazujący na aktualnych danych z usługi Tork EasyCube®. 
 
Unilever_ServiceE_700x467.jpg
Dzięki oprogramowaniu Tork EasyCube® do zarządzania obiektem, Ralf Möller (brygadzista w Sodexo) i jego zespół mają dostęp do danych o aktualnym zużyciu w obiekcie: „System wskazuje, gdzie jesteśmy faktycznie potrzebni. Oznacza to koniec z wykonywaniem bezcelowych działań”, wyjaśnia Möller. Pozwoliło to odejść od rutynowych grafików sprzątania na rzecz zadań opartych na danych. Efektem jest oszczędność czasu i energii pracowników, którą mogą poświęcić na inne zadania.
 
Unilever_ServiceD_700x467.jpg 
„Naszym priorytetem jest zapewnienie pracownikom najwyższego standardu w naszym budynku. Tork EasyCube® umożliwił nam realizację tego celu oraz innych wskaźników, takich jak wydajność. System bez wątpienia przekroczył nasze oczekiwania”, przyznaje Rainer Ringler z Workplace Services w Unilever.
 
Unilever_ServiceB_700x467.jpg
Tork zainstalował w budynku dozowniki i urządzenia z modułem łączności, wyposażone w czujniki. Dzięki nim inteligentny, cyfrowy system może gromadzić dane o poziomie zużycia wkładów oraz liczbie użytkowników łazienek, a informacje te są dostępne w czasie rzeczywistym w aplikacji online. Dzięki usłudze Tork EasyCube® zespół dbający o obiekt jest w stanie zapewnić 100% dostępności mydła, ręczników do rąk i papieru toaletowego.
 
Unilever_ChristianeDoms_700x467.jpg 
„Opinie o naszych łazienkach są wyłącznie pozytywne, a do tego udało się nam osiągnąć wszystkie założone cele. Dzięki dostępnym w czasie rzeczywistym danym o faktycznych potrzebach nasze obchody stały się bardziej wydajne. Nie tylko unikamy niepotrzebnego sprawdzania, ale interweniujemy, zanim wystąpią braki dzięki systemowi pracy opartemu na potrzebach”, tłumaczy Christiane Doms, kierownik obiektu w Sodexo.

Tork EasyCube® umożliwił nam poprawę zadowolenia klientów oraz zwiększenie naszej wydajności.

Marc Mrotzek

Kierownik ds. sprzątania i infrastruktury w Sodexo.