LordoftheFries Rectangle.jpg

Skuteczna walka z marnotrawstwem. W Lord of the Fries Tork Xpressnap pozwala oszczędzić nie tylko czas.

Lord of the Fries to jedna z pierwszych franczyzowych sieci fast-food, prowadzona z myślą o wegetarianach i środowisku. Wystrój tych nowatorskich lokali pasuje do profilu działalności i rodzaju klientów.

Sam Koronczyk, dyrektor zarządzający, tłumaczy: „Odnawialność to fundament naszej firmy. Lord of the Fries serwuje dania wegetariańskie z kilku powodów. Ponadto chętnie korzystamy z lokalnych produktów pod warunkiem zachowania wysokiej jakości i dobrego smaku”.
Biorąc pod uwagę tak pozytywną filozofię firmy, łatwo zrozumieć wybór dozowników do serwetek Tork Xpressnap, które znalazły się na wyposażeniu Lord of the Fries. „Wcześniej używaliśmy standardowych (dozowników do) serwetek. Goście brali po kilka i ostatecznie wyrzucali je do śmieci. Była to zarówno strata pieniędzy, jak i nadprodukcja odpadów. A serwetki nie były poddawane recyclingowi”. Sam tłumaczy: „Tork Xpressnap jest bardziej ekologiczny niż nasze wcześniejsze rozwiązanie. To dobry produkt, a do tego pozwala nam oszczędzać”.
 
Serwetki Tork Xpressnap są w 100% wykonane z surowca z recyclingu, który obecnie pozyskujemy z lokalnych (australijskich) źródeł z certyfikatem FSC. Natomiast dozownik sprawia, że klienci biorą tylko jedną serwetkę, co ogranicza zużycie i ilość odpadów. Sam potwierdza, że Tork Xpressnap to strzał w dziesiątkę: „Teraz mamy dużo mniejsze zużycie, a serwetki są lepszej jakości”. Lord of the Fries korzysta z niebielonych serwetek produkowanych w 100% z surowca z recyclingu.
 
Lord of the Fries używa dwóch rodzajów dozowników Xpressnap w swoich siedmiu lokalach: dozowników nablatowych oraz dozowników na stolikach. Dozowniki są dostępne w czterech stylach, są bardzo pojemne i łatwe w obsłudze, co pozwala oszczędzić czas i ułatwić wymianę wkładów.
 
Kolejnym atutem dozowników Xpressnap są panele reklamowe AD-a-Glance, wykorzystywane w Lord of the Fries do promocji marki. „Wykorzystamy je do promowania naszych ofert specjalnych. To świetny kanał kontaktu z klientem” – przyznaje Sam. A dzięki nowej aplikacji internetowej AD-a-Glance można jeszcze łatwiej wykorzystać panele reklamowe, tworząc własne grafiki online.
Lord of the Fries planuje otwarcie kolejnych lokali w Melbourne, Sydney i innych miastach Australii. Sam dodaje: „Zainteresowali się nami także zagraniczni inwestorzy. W kolejnych lokalach będziemy także korzystać z Tork Xpressnap”.

Tork Xpressnap jest bardziej ekologiczny niż nasze wcześniejsze rozwiązanie. To dobry produkt, a do tego pozwala nam oszczędzać.

Sam Koronczyk

Dyrektor zarządzający