Sparkling Hills Resort 2 Rectangle.jpg

Sparkling Hill Resort

Położony na granitowym urwisku i oferujący widok na jezioro Okanagan w Kolumbii Brytyjskiej kurort Sparkling Hill Resort to jeden z najbardziej spektakularnych ośrodków wellness na świecie.

Kurort będący własnością Gernot-Langesa Swarovskiego (z austriackiej rodziny jubilerskiej) to najwyższa klasa designu – w obiekcie wykorzystano kryształy Swarovski warte 10 milionów dolarów. Ponad 3700 metrów kwadratowych pomieszczeń spa oraz 152 luksusowe pokoje (w tym trzy apartamenty o powierzchni 111 m2) zapewniają zachwycające widoki. Ale Sparkling Hill to uczta nie tylko dla oczu.
 
Oprócz popularnej w Ameryce Północnej mody na odnowę ciała, kurort dba także o całkowitą odnowę umysłu. Jednak zapewnienie holistycznego podejścia na najwyższym poziomie sprowadza się nie tylko do zabiegów spa i eleganckiego wystroju pomieszczeń.
 
Ten wyjątkowy ośrodek oferuje ponad 100 różnych zabiegów w personalizowanym planie odnowy dla wszystkich gości, których pobyty nierzadko trwają pełny tydzień. Każdy pobyt zaczyna się od nawiązania nici zaufania i porozumienia: „Tygodniowy pobyt w naszym ośrodku potrafi zmienić relację gość-personel: goście stają się częścią rodziny. Mają okazję lepiej poznać pracowników ośrodka oraz powody, dla których w nim pracują, a także ich rodziny i plany na przyszłość” – mówi Jana Gohl, kierownik ds. operacji w Sparkling Hill Resort.
 
Wizycie w luksusowym hotelu towarzyszą bardzo wysokie oczekiwania, które dotyczą głównie standardu obsługi. Ale na ogólne wrażenia gości składa się wiele detali: czystość, jakość i podanie posiłków, jakość wyposażenia (np. materiał i grubość ręczników, a nawet miękkość papieru toaletowego), a także ogólny stan hotelu. Właśnie dlatego Sparkling Hill Resorts używa wielu produktów Tork, w tym lubianego przez Janę Gohl Tork Xpress, ręcznika w składce wielopanelowej ekstra miękkiego.
 
Luksusowy pobyt musi upływać pod znakiem jakości, a Sparkling Hill zapewnia ją pod każdym względem, dbając, aby każdy gość poczuł się jak w domu. To pragnienie – aby każdy gość czuł troskliwą opiekę – skłania personel do przewidywania i spełniania życzeń gości, zanim zdążą je wypowiedzieć lub sobie uświadomić. Dzięki temu pracownicy traktują każdego gościa jak członka rodziny.

Tygodniowy pobyt w naszym ośrodku potrafi zmienić relację gość-personel. goście stają się częścią rodziny. Mają okazję lepiej poznać pracowników ośrodka, natomiast my z kolei możemy dowiedzieć się, dlaczego wybrali Sparkling Hill oraz poznać ich rodziny i plany na przyszłość.

Jana Gohl

Kierownik ds. Operacji, Sparkling Hill Resort