uber-testimonial-800x500.jpg 


Tork Vision Sprzątanie* zapewnia poprawę jakości czyszczenia, wzrost zadowolenia klientów oraz zwiększenie zaangażowania personelu sprzątającego

Firma oferująca usługi sprzątające, La Providence, wdrożyła rozwiązanie do zarządzania obiektami Tork Vision Sprzątanie* w paryskim biurze firmy Uber, uzyskując imponujące wyniki. Poprawie uległa nie tylko jakość sprzątania i wydajność – również środowisko pracy personelu jest o wiele lepsze
 
Tork Vision Sprzątanie* wprowadziło rewolucję w branży sprzątania. System ten umożliwia zupełnie nową organizację pracy, znacznie podnosząc standardy czyszczenia oraz zwiększając wartość pracy zespołów sprzątających. Firma La Providence wybrała to innowacyjne oprogramowanie dla swoich klientów. „Rozwiązanie to doskonale wpisuje się w naszą strategię cyfrową, która ma na celu zoptymalizowanie jakości usług oraz poprawę warunków pracy oraz motywacji naszego personelu. Otrzymywane w czasie rzeczywistym dane pozwalają nam na nakreślenie wyraźnego i wiarygodnego obrazu bieżącej sytuacji w budynku i wymaganych prac. Dzięki oprogramowaniu zwiększamy wydajność, jakość i wyniki operacyjne” – wyjaśnia Hicham Bouayad, dyrektor biznesowy ds. projektów cyfrowych w La Providence. 
 
Eliminacja niepotrzebnych zadań
Dla Diane Sinald, kierownika personelu sprzątającego w La Providence, Tork Vision Sprzątanie** oznacza możliwość lepszej organizacji pracy. „Oprogramowanie eliminuje zbędne rundy czyszczenia oraz kontrole dozowników, dzięki czemu praca zespołu przebiega o wiele sprawniej”. Tego samego zdania jest pracownica La Providence, Rousna Dumond. „Oprogramowanie jest bardzo czytelne i łatwe w użyciu. Dzięki intuicyjnemu wykorzystaniu kolorów w celu przekazania informacji oprogramowanie w dokładny sposób informuje mnie na bieżąco, gdzie wymagane jest sprzątanie, a gdzie uzupełnianie wkładów. Jest to praktyczne i wygodne”.
 
Pozytywne oddziaływanie na zaangażowanie personelu oraz zadowolenie użytkowników
Do chwili obecnej firma La Providence stosuje oprogramowanie Tork Vision Sprzątanie* w sześciu obiektach i posiada łącznie 1183 połączone urządzenia, które przesyłają dane dotyczące czyszczenia i uzupełniania wkładów w czasie rzeczywistym. Jednym z najnowszych klientów, który mógł poznać zalety Tork Vision Sprzątanie*, jest duże biuro firmy Uber na region Europy i Bliskiego Wschodu, znajdujące się w Paryżu. Dla Pascale Porée, regionalnej kierownik RUN na Europę Zachodnią i Południową w firmie Uber, jest niezwykle istotne, aby „zawsze zapewniać dobre samopoczucie pracowników oraz gości poprzez wysokiej jakości środowisko pracy. Zależy nam także na naszym personelu sprzątającym i chcemy, by jego praca miała większe znaczenie. Rozwiązanie Tork Vision Sprzątanie* zapewnia to wszystko. Stosowałam to oprogramowanie w mojej poprzedniej firmie i było dla mnie oczywiste, że wdrożę je także w biurze firmy Uber. Dzięki oprogramowaniu możemy być bardziej proaktywni. Pracownicy są bardzo zadowoleni z wysokiej jakości usług, a nasz personel sprzątający może pracować wydajniej i bardziej komfortowo”.
 
„Niezwykle istotnym jest, aby zawsze zapewniać dobre samopoczucie pracowników oraz gości poprzez wysokiej jakości środowisko pracy”.
Pascale Porée, kierownik regionalna RUN na Europę Zachodnią i Południową w firmie Uber
 
„Otrzymywane w czasie rzeczywistym dane pozwalają nam na nakreślenie wyraźnego i wiarygodnego obrazu bieżącej sytuacji w budynku i wymaganych prac”.
Hicham Bouayad, dyrektor biznesowy ds. projektów cyfrowych w La Providence
 
 
 
Rozwiązanie Tork Vision Sprzątanie było wcześniej znane jako Tork Easycube®.
Uber
„Oprogramowanie w dokładny sposób informuje mnie na bieżąco, gdzie wymagane jest sprzątanie, a gdzie uzupełnianie wkładów. Jest to praktyczne i wygodne”.
Rousna Dumond, pracownica firmy sprzątającej w La Providence