Terminale pasażerskie

Terminale pasażerskie

Zadowoleni pasażerowie to większe zyski. Czyste łazienki stanowią klucz do poprawy zadowolenia klientów. Pakiet produktów higienicznych Tork dla lotnisk może w tym pomóc.
Badania potwierdzają, że czystość w terminalu wpływa na zadowolenie pasażerów i przekłada się na większe przychody lotniska.

Uzasadnienie biznesowe sprzątania opartego na danych

Tork Vision Sprzątanie dla lotnisk – miniaturka pliku PDF

Czystsze lotniska to lepszy biznes

Pobierz białą księgę Tork ze sprawdzonymi sposobami na poprawę zadowolenia pasażerów i zwiększenie przychodów lotniska.

Przedstawiamy Pakiet produktów higienicznych Tork dla lotnisk

Dla uzyskania lepszej jakości sprzątania, wyższej wydajności i większej motywacji personelu

Źródła

* ACI, 2019 r. „Airport customer experience, between management and execution”.
** Ankieta IPSOS z 2016 r., obejmująca 3000 osób w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Polsce i Szwecji, które w nieodległej przeszłości odwiedziły obiekty o dużym natężeniu ruchu