Stała świeżość zapewniająca doskonałe wrażenia z wizyty w łazience

Stała świeżość zapewniająca doskonałe wrażenia z wizyty w łazience

70% klientów uznaje długotrwałe działanie za najważniejszy czynnik przy wyborze odświeżacza powietrza*. System Tork odświeżaczy powietrza Constant dostarcza użytkownikowi stałych wrażeń zapachowych w łazience.
Tork odświeżacz powietrza Constant – długotrwały zapach zapewniający doskonałe wrażenia

Długotrwała świeżość

Unikatowa technologia rozprowadzania**, która neutralizuje nieprzyjemne zapachy i nie daje efektów rozpryskiwania i niknięcia zapachu w odróżnieniu od wielu odświeżaczy powietrza.

Trzy starannie dobrane kompozycje, które eliminują nieprzyjemne zapachy, zamiast jedynie je ukrywać

Tork odświeżacz powietrza Constant – łatwe, wydajne uzupełnianie wkładów

Łatwy w utrzymywaniu i uzupełnianiu

  • Certyfikowany jako łatwy w użyciu, zapewniający bezproblemowe uzupełnianie*** 
  • Zamontuj na dowolnej wysokości, nawet pod umywalką 
  • Regulowana intensywność dostosowana do potrzeb  
Osoba sprzątająca stoi obok wózka ze środkami czyszczącymi w łazience, trzymając w dłoni wkład do odświeżacza powietrza

Dozowniki wykorzystujące Internet Rzeczy

Kompatybilne z rozwiązaniem Tork Vision Sprzątanie Sprzątaj skutecznie i unikaj braku produktów – dowiedz się, kiedy trzeba uzupełnić wkład lub wymienić baterie.

Oferujemy Tork odświeżacze powietrza do każdej łazienki

Odkryj ofertę produktów: od najnowszych Tork odświeżaczy powietrza Constant w sprayu po wybór wkładek zapachowych.

Zastrzeżenia

 
* Badanie ilościowe rynku przeprowadzone przez B2B International w grudniu 2022 roku z udziałem ponad 120 respondentów w różnych krajach
** Opatentowana metodologia bazująca na zbadanej technologii paliwowej, wykorzystywanej w branży farmaceutycznej, w której precyzyjne dawki są niezbędne do leczenia ludzi i zwierząt 
*** Łatwość korzystania potwierdzona certyfikatem wydanym przez Szwedzkie Towarzystwo Reumatologiczne, na podstawie badania zgodnego z testem „Zaprojektowane z myślą o wszystkich”, którego wyniki opublikowano w Swedish Design Research Journal, w 2011 r.