Uni-of-Maryland_800x500.jpg  

Zapewnij dobre warunki do nauki przez cały czas

Stała dostępność ręczników do rąk, gwarantująca odpowiednią higienę dłoni, pomaga pozostawiać dobre wrażenia z wizyty w łazience oraz pokazuje, że uczelni zależy na dobrym samopoczuciu studentów i pracowników. Tork PeakServe zapewnia stały dostęp do ręczników i dzięki temu gwarantuje odpowiednią higienę dłoni, przez co zmniejsza się ryzyko krzyżowego przenoszenia bakterii oraz maleje absencja. Zobacz, jak Tork PeakServe pomaga w nie lada zadaniu, jakim jest utrzymanie higieny na kampusie Uniwersytetu Maryland, który składa się z 96 budynków akademickich i 13 obiektów sportowych!


Tork PeakServe otwiera nowy rozdział w zarządzaniu obiektami

Zespół zajmujący się obsługą obiektu na Uniwersytecie Maryland, College Park musi sprostać co dzień nie lada wyzwaniu, by zapewnić czystość na ponad 550 500 metrach kwadratowych powierzchni w 96 budynkach akademickich i 13 obiektach sportowych. Założony w 1856 roku Uniwersytet przez lata rozrastał się i obecnie uczy się na nim ponad 41 000 studentów oraz pracuje prawie 5000 członków personelu akademickiego i administracji. Te obiekty muszą być w optymalnym stanie, aby sprostać wymaganiom stale rozrastającego się kampusu. Uniwersytet organizuje wydarzenia sportowe oraz świadczy usługi dla kampusu na 13 obiektach sportowych jako centrum skupiające sportowców z sekcji sportowych Maryland Terrapins. Zespół zarządzający obiektami na Uniwersytecie Maryland poszukiwał systemu, który zwiększyłby wydajność pracy oraz stanowił rozwiązanie, które spełniałoby potrzeby całego kampusu, począwszy od budynków akademickich, a kończąc na stadionie futbolowym. Dzięki Tork PeakServe® udało nam się zwiększyć poziom czystości w łazienkach oraz zmniejszyć częstotliwość wymian wkładów.


Mniej kontroli, mniej problemów

Kiedy drużyna futbolowa Terrapins gra u siebie, na terenie Uniwersytetu może przebywać nawet 54 000 gości. Stanowi to duże obciążenie dla łazienek. Thomas Saunders, kierownik ds. obiektów sportowych, powiedział, że przed wprowadzeniem systemu Tork PeakServe zespół zajmujący się obsługą obiektów napotykał na szereg problemów utrudniających zapewnienie gościom pozytywnych wrażeń z pobytu w łazienkach. „Przed każdym meczem staliśmy przed wyborem, czy zaryzykować brak papieru podczas przerwy, czy wymieniać częściowo zużyte rolki, narażając się na dodatkowe koszty i odpady. Kiedy papier w dozownikach kończył się, goście byli poirytowani wydłużającymi się kolejkami do łazienek, a ponadto czas wizyt w łazienkach wydłużał się” – wyznał Saunders. 


Tork PeakServe pomógł zespołowi zajmującemu się obsługą obiektu zmniejszyć całkowitą ilość odpadów bez wpływu na odczucia gości. Udało się poprawić wrażenia gości poprzez ograniczenie sytuacji braku papieru. Było to możliwe dzięki temu, że personel sprzątający mógł uzupełnić wkłady przed każdym wydarzeniem sportowym bez konieczności wyrzucania niezużytego do końca produktu z dozownika. „Możliwość uzupełniania dozownika o każdej porze okazała się kluczowa dla mnie i mojego zespołu, i dzięki niej nie martwimy się, że zabraknie czegoś podczas wydarzenia” – powiedział Saunders.


Korzystne rozwiązanie dla personelu sprzątającego

„Jedną z największych przeszkód dotyczących wszelkich dużych zmian w łazienkach jest zdobycie wsparcia personelu sprzątającego, który pracuje z danym produktem na co dzień” – uważa Saunders. Zarządzanie taką zmianą i znalezienie systemu, który zyskałby uznanie całego zespołu, składającego się z ponad 165 osób, miało zasadnicze znaczenie. Bob Pils, asystent dyrektora ds. administracji budynku, zauważa, że system Tork PeakServe zyskał aprobatę zespołu zajmującego się obsługą obiektów ze względu na prostotę jego użytkowania. „Nie spotkaliśmy się z żadnym sprzeciwem ze strony personelu sprzątającego podczas pracy z Tork PeakServe. Zespół sprzątający przekonał się, że łatwiej przenosi więcej wkładów pomiędzy obiektami dzięki opakowaniu Carry Pack oraz rzadziej musi się schylać, aby podnosić odpady z podłogi, ponieważ system PeakServe nie ma zakładek ręczników” – powiedział Pils. Ponadto dzięki temu, że system ma mniej ruchomych części i jest mniejsze prawdopodobieństwo, że coś się nie uda, zespół sprzątający zauważył większą oszczędność czasu, która pozwala mu na skupienie uwagi na innych zadaniach.


„Naszym celem jest zapewnienie każdemu studentowi, pracownikowi oraz gościowi kampusu najlepszych wrażeń z pobytu na uczelni, a wizyta w łazience to jeden z elementów budujących to wrażanie. Dzięki Tork PeakServe udało nam się poprawić to wrażenie i jednocześnie ograniczyć obawy dotyczące braku papieru, czystości w łazienkach oraz wielu innych problemów związanych z dozownikami ręczników” – zauważył Pils. „To krok w dobrym kierunku dla naszego personelu sprzątającego”.