Mężczyźni myją i wycierają ręce w toalecie

Jak zapewnić pozytywne wrażenia gości i zadowolenie klientów usług rekreacyjnych

Sprostanie oczekiwaniom gości odwiedzających obiekt taki jak stadion czy park rozrywki to duże wyzwanie dla kierownictwa obiektu. Poniżej możesz dowiedzieć się, jak poziom czystości i higieny w miejscach o dużym natężeniu ruchu wpływa na zadowolenie klienta, A także o tym, jak zapewnić wysoką jakość sprzątania i spełnić nowe oczekiwania w zakresie higieny, zwiększając wydajność dzięki wdrożeniu sprzątania w oparciu o dane.

 

Osoby odwiedzające obiekty o dużym natężeniu ruchu często mają wysokie wymagania, które stanowią wyzwanie dla kierownika obiektu. Jest ono dodatkowo spotęgowane przez duży i zmienny ruch na tych rozległych obszarach. Często nie ma pewności, czy zasoby operacyjne są wykorzystywane w najbardziej wydajny sposób, co może prowadzić do nadmiernego lub niedostatecznego sprzątania. W związku z tym bardzo istotne jest, aby zarządzać zasobami w wydajny i zrównoważony sposób, równocześnie zapewniając przez cały czas wysoki poziom jakości.  

Jakość czyszczenia i rentowność
Toalety to najczęściej odwiedzana część obiektu rekreacyjnego. Klienci często udają się tam na samym początku wizyty. Jeżeli nie będą czyste i wysprzątane, goście prawdopodobnie nie zostaną na terenie obiektu zbyt długo. Zabrudzone i zatłoczone toalety to największe zmartwienie osób odwiedzających obiekty o dużym natężeniu ruchu*.


Zapewnianie doskonałych wrażeń klientom

Ponad 70% gości ma złe doświadczenia związane z toaletami, a dwie na pięć takich osób poskarżyły się na to znajomym*. Goście mogą publikować negatywne komentarze w Internecie. Takie wpisy mogą mieć duży zasięg i przynieść negatywne konsekwencje. Jedna zła opinia może zaszkodzić reputacji firmy. Z drugiej strony wysokie standardy czystości mogą być skutecznym sposobem na poprawę wrażeń klientów oraz zyskanie pozytywnych opinii.


Unikanie skarg

Należy dążyć do tego, aby gość uznał wizytę za udaną i godną zapamiętania oraz aby przebiegła ona bezproblemowo i w higienicznych warunkach. Aby sprostać tym oczekiwaniom, trzeba być o krok do przodu i wiedzieć, co, gdzie i kiedy należy robić. Utrzymanie jakości i czystości przez cały czas to duże wyzwanie. Na szczęście istnieją rozwiązania i produkty, które pomagają aktywnie dbać o wrażenia gości i zwiększać zadowolenie klientów. Funkcjonalne i wydajne rozwiązania połączone ze sprzątaniem w oparciu o dane zwiększają efektywność pracy. Sprzątanie w oparciu o dane ułatwia również utrzymanie stałej jakości czyszczenia, pozwalając uniknąć skarg.

 
Wprowadzenie sprzątania w oparciu o dane może usprawnić wykorzystanie zasobów do czyszczenia oraz zapewnić doskonałe wrażenia odwiedzającym. Dowiedz się więcej tutaj.
Kentucky Kingdom
„Mój personel uwielbia ten system. Możemy skuteczniej wykorzystywać czas, ponieważ nie trzeba już fizycznie sprawdzać każdego dozownika”.
Jake Allgeier, kierownik ds. obsługi obiektu Kentucky Kingdom

Wprowadzenie rozwiązania Tork Vision Sprzątanie zapewnia następujące korzyści:

Chcesz wypróbować nasze innowacyjne rozwiązania, które wzmocnią pozytywne wrażenia gości i umożliwią bardziej wydajne zarządzanie zasobami?

Umów się na szybką prezentację rozwiązania Tork Vision Sprzątanie.

tork_easycube_cleaner_tablet_800x500.jpg

Wprowadzenie sprzątania opartego na danych pozwala poprawić wrażenia klientów 

Od kierowników obiektów oczekuje się, że będą zapewniać wysoką jakość oraz sprawiać, by goście czuli się bezpiecznie przez cały czas. Jednak gdy liczba odwiedzających jest zmienna, trudno skierować personel tam, gdzie jest najbardziej potrzebny. Utrzymanie kontroli i zarządzenie ruchem w toaletach wymaga kompletnego wglądu w bieżący stan oraz potrzeby związane z operacjami w celu optymalizacji zasobów.

 
Odejście od statycznych harmonogramów na rzecz sprzątania w oparciu o dane i aktualne potrzeby pomoże Tobie i Twojemu zespołowi sprostać tym wyzwaniom. Urządzenia z modułem łączności oraz oprogramowanie śledzące liczbę gości i poziom zużycia wkładów przekazują informacje o rzeczywistych potrzebach w zakresie sprzątania. Pozwala to Tobie oraz Twoim pracownikom proaktywnie zapobiegać skargom, zanim się pojawią. 
 

Zwiększenie możliwości personelu sprzątającego
Personel sprzątający w parku rozrywki to często młodzi pracownicy sezonowi. Jak stwierdził jeden z naszych klientów: „Dzięki nowemu systemowi personel sprzątający stał się bardziej niezależny i zmotywowany. Nazywamy te osoby naszymi „artystami” – to młodzi ludzie, którzy uwielbiają nowe technologie”. Dostarczenie pracownikom sprzątającym rozwiązań cyfrowych, które pozwalają im robić dokładnie to, co jest potrzebne, pozwala im zoptymalizować wykorzystanie zasobów oraz zwiększyć wydajność operacyjną. Umożliwia to również rozwiązywanie problemów, zanim doprowadzą do pojawienia się skarg, oraz zapewnia wysoką jakość sprzątania. Dzięki temu pracownicy sprzątający odgrywają bardziej znaczącą i dynamiczną rolę w poprawie wrażeń odwiedzających oraz tworzeniu bezpiecznego środowiska.


Poprawa jakości i wydajności operacyjnej
Właśnie dlatego tak wiele innowacyjnych przedsiębiorstw zdecydowało się skorzystać z Tork Vision Sprzątanie – wiodącego na świecie rozwiązania do zarządzania obiektami, które umożliwia sprzątanie w oparciu o dane. Ta przełomowa innowacja pomaga pracownikom poprawić poziom czystości w parkach rozrywki, aby rodziny mogły dłużej spędzać w nich czas. To coś więcej niż tylko nowa technologia czy sposób na lepsze zarządzanie materiałami sanitarnymi – to zupełnie nowa logika sprzątania.


Spełniaj nowe wymogi w zakresie higieny
Wykazano, że sprzątanie w oparciu o dane pozwala zaoszczędzić do 20% czasu potrzebnego na sprzątanie***** – jest to czas, który pracownicy mogą poświęcić na wykonanie kluczowych zadań, które mają na celu spełnienie najnowszych wymogów w zakresie higieny. Dodatkowo dzięki ograniczeniu ilości odpadów rozwiązanie Tork Vision Sprzątanie przyczynia się do zrównoważonego rozwoju. Jako że sprzątanie w oparciu o dane pomaga zapewnić, że dozowniki są zaopatrzone nawet w 99% przypadków**, możesz mieć pewność, że produkty do higieny będą dostępne dla wszystkich odwiedzających.  

Kajsa-Lotta Halvarsson, kierownik ds. obsługi obiektu Furuvik Zoo
„Rozwiązanie Tork Vision Sprzątanie* każdego dnia pozwala nam zaoszczędzić kilka godzin. Ta usługa zmieniła wszystko. Pod względem wydajności nie ma porównania z naszą dawną pracą”.
Kajsa-Lotta Halvarsson, kierownik ds. obsługi obiektu Furuvik Zoo (* rozwiązanie Tork Vision Sprzątanie było wcześniej znane jako Tork EasyCube®)

Korzyści ze sprzątania w oparciu o dane:

Rekomendacje produktu

Źródła


* Na podstawie wyników ankiety IPSOS obejmującej 3000 osób w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Polsce i Szwecji, które odwiedziły obiekty o dużym natężeniu ruchu w ciągu ostatnich 9 miesięcy.  

** Pomiar dokonany na podstawie danych z niemal 13 000 połączonych urządzeń w okresie od czerwca do grudnia 2019 r., w oparciu o czas w ciągu miesiąca, przez który urządzenie jest puste, w stosunku do całego miesiąca.

*** Na podstawie opinii klientów dotyczących kontroli dozowników w okresie 6 miesięcy przed i po wdrożeniu rozwiązania Tork Vision Sprzątanie (od czerwca do grudnia 2019 r.).Pomiar dokonany w 16 punktach połączonych z systemem Tork Vision Sprzątanie, przy czym każda kontrola dozowników trwała około 20 sekund.

**** Badanie zadowolenia gości z dwóch łazienek z systemem Tork Vision Sprzątanie oraz dwóch tradycyjnych łazienek na wystawie ISSA/Interclean w maju 2016 roku.

***** Na podstawie udokumentowanych wyników uzyskanych przez trzech klientów korzystających z rozwiązania Tork Vision Sprzątanie, według pomiarów przed wdrożeniem i po wdrożeniu Tork Vision Sprzątanie.


Uwaga: Rozwiązanie Tork Vision Sprzątanie było wcześniej znane jako Tork EasyCube®