Jak odpowiednie serwetki mogą wpłynąć na poprawę wrażeń gości?
Jakość jedzenia i obsługi to kluczowe składowe sukcesu każdej restauracji, ale czy wiesz, że aż 38% klientów uważa, że to ogólne wrażenie w lokalu jest decydujące, jeśli chodzi o wybór ulubionej restauracji*1?
Kolory stanowią skuteczny sposób na poprawę wrażeń. Aby sprawdzić reakcję gości restauracji na różne kolory, wykorzystaliśmy pomiar fal mózgowych. Naszym zamiarem było zbadanie wpływu kolorów na poprawę wrażeń smakowych. Przykładowo, zielenie harmonizują z potrawami w kolorze żółtym, ponieważ oba kolory należą do barw ciepłych i mają wspólne pigmenty, natomiast ciemniejsze kolory, jak czarny czy brązowy, stwarzają luksusowe przeciwieństwo dla jaśniejszego nakrycia stołu i potraw. W szerokim asortymencie serwetek Tork można znaleźć bogatą paletę wyszukanych kolorów lub kompostowalnych serwetek wykonanych z włókien pozyskiwanych odpowiedzialnie. Jest to sposób na pokazanie swojego zaangażowania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Chcesz poznać całą gamę naszych produktów? Asortyment serwetek Tork zawiera bogaty wybór produktów, od luksusowych serwetek Tork LinStyle®, przez małe poszetki na sztućce, po naturalne serwetki Tork, które można spersonalizować nadrukiem własnego logo.
Aby zbadać, czy takie same makaroniki smakowały inaczej w zależności od otaczającego je koloru, wyposażyliśmy 16 gości w urządzenia do pomiaru fal mózgowych.
Poprawiaj wrażenia wychodzące poza walory smakowe dzięki zestrojeniu się z wyznawanymi wartościami Twoich gości
Podczas wizyty w restauracji goście zauważają aż 7000 szczegółów w całym lokalu, z czego kolory to pierwsze elementy, które przykuwają ich uwagę. <sup>*2 *3
66%
gości jest gotowych zapłacić więcej za zrównoważony rozwój (72% milenialsów)*4
80%
80% konsumentów uważa, że ważne jest, aby restauracje i bary były prowadzone w duchu zrównoważonego rozwoju*5
*2. Badanie ruchu gałek ocznych przeprowadzone przez Tork. *3. Fragmenty wywiadu z Karen Haller, ekspertem ds. psychologii stosowanej kolorów, przeprowadzonego przez Tork 10 lutego 2020 r.
*4. Badanie dotyczące żywności i zdrowia przeprowadzone w 2018 roku przez International Food Information Council Foundation
*5. The Independent, 2017 r.
Tork jest marką grupy Essity. Grupa Essity oferuje artykuły higieniczne oraz produkty pochodzenia drzewnego w ponad 100 krajach. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.essity.com